ببین و پسند کن ❤

نظرسنجی اعمال برخی تغییرات بر امکان پسندیدن پست ها در بلاگیکس

وقتتون بخیر! یکی از محبوب ترین بخش های تعاملی هر وبلاگ بخش پسندیدن پست های اون وبلاگ هست که این امکان بصورت پیش فرض در تمام قالب های آماده قرار داره و همینطور از بخش مبدل قالب می‌تونید این امکان رو برای قالب های تبدیل شده هم قرار بدید.

از اونجایی که قصد داریم امکانات خیلی زیادی رو در این زمینه به وبلاگ ها و پنل مدیریت اضافه کنیم، یک نظر سنجی طراحی کردیم تا مثل همیشه شما رو هم در این تصمیم گیری شریک کنیم.

توصیه می‌کنیم حتما در نظرسنجی شرکت کنید تا شما هم در این تغییر مهم نقش داشته باشین.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر و رای دادن کلیک کنید.

خوب توضیح نظرسنجی از این قراره :در حال حاضر برای پسندین هر پست تنها ip هر شخص در سایت ذخیره میشه و به همین دلیل هم امکان مشاهده اینکه چه کسانی پستتون رو پسندیدن یا اینکه شما چه پست های رو پسند کردید وجود نداره.برای افزودن امکانات متعدد به بخش پسندیدن پست ها لازمه تا امکان پسندیدن پست ها برای کاربران بلاگیکس فعال باشه و اگر کاربری عضو نیست به صفحه ثبت نام سریع هدایت بشه تا بتونه بعد از ثبت نام خیلی راحت تر با وبلاگ شما و سایر وبلاگ ها تعامل داشته باشه.لیست قابلیت های هر دو حالت رو میتونید در زیر مشاهده کنید :

امکان / نوع پسندیدن ثبت با ip (حالت فعلی) ثبت با نام کاربری (روش پیشنهادی جدید)
قابلیت پسندیدن توسط کاربران بلاگیکس و غیر کاربران بلاگیکس کاربران بلاگیکس (هدایت غیر کاربران به صفحه ثبت نام)
مشاهده افراد پسند کننده هر پست
مشاهده پست هایی که من پسندیده ام
پس گرفتن پسندیدن
اطلاع از پسند های جدید (مانند شبکه اجتماعی اینستاگرام)
نمایش پسندیده شده بودن پست در هنگام بارگذاری وبلاگ(برای مثال اگر کاربری پستی را پسندیده باشد هنگام نمایش پست ها قلب کنار آن پست قرمز می‌شود)

در نظر داشته باشید که بسیاری از سایت های پرطرفدار هم از این روش برای نگه داری بهتر و تعامل بهتر امکان پسندیدن استفاده می‌کنند.در صورتی که روش جدید انتخاب بشه، تجربه های کسب شده از پسند ها برای کاربران حفظ میشه اما پسند های فعلی پست ها پاک میشه.برای شرکت در نظرسنجی روی گزینه مورد نظر خودتون از گزینه های زیر کلیک کنید و روی ارسال نظر کلیک کنید. 👇🏻👇🏻👇🏻